HTML

Fény.post.küld

Friss topikok

Curriculum

2014.05.15. 22:57 AlternaTiva

Lamúr tuzsúr

 

Zöngétlenül gerjedtem

forró tejben lebegtem

egereknek doboltam,

sajtforgácsot majszoltam.

 

(V)ágyadat beve(te)ttem

répamagot legeltem

alvadt vérbe haraptam,

sebemet elvakartam.

 

Nyáladat lesepertem

keresztet se vetettem

létigéket vagdostam,

buborékot markoltam.

 

Ecc pecc rigmust elszeltem

pókhálóba tekertem

hurkásra dagasztottam

éhezőknek eladtam.

 

A kukára leültem

késeken hegedültem

a rozsdást megolajoztam

szívedet kimagoztam.

 

A húst leszopogattam

levedet kifacsartam

betűidet elnyögtem

a lelkedet kiköptem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: vers morbid mondóka szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://tiva.blog.hu/api/trackback/id/tr826172231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása